On Thu, Nov 19, 2009 at 09:37:47PM +0100, Kelemen Mihály wrote:
> Egy lehetőség: Feljelentést tesznek az érintettek az Oktatási
> Hivatalnál, ha úgy néz ki, hogy minden bizonyítható, amit leírtál.
> Mindenki aláírja. Ezek után nem lehet nem foglakozni vele. Adott esetben
> ha nem biztosított a vizsga törvényes megtartása, veszélyben az
> érettségi, akkor kénytelenek lesznek azonnali lépéseket tenni.

Ez evidens. Egyébként nem tudom, hogy van: oszthatnak be hozzánk
külső vizsgázókat csak úgy? Vagy arra külön jelentkezni kellene?
Mert én is utálnám, ha egy diáktól olyan papírt jönne, amin Office2007
meg photoshop van, miközben itt az összes gépen 2003 meg GIMP.
(Nincs is photoshop licenszünk.)

Saját diákjainknál egyszerű a helyzet, a papírjukon eleve csak azok
a szoftverek szerepelnek, amik a gépeinken megvannak, ergo nem
tudnak rosszat választani. (Egyébként tényleg: vajon, ha a gyerek otthon
photoshop-ot használ, és azzal szeretne érettségizni, akkor vajon
mit tehet az iskola? Nyilván baromi igazságtalan lenne azt mondani,
hogy ,,márpedig azt nem használhatsz'', vajon elküldhetjük másik suliba
az ,,írásbeli''-re?)

--
PTG
We are using Linux daily to UP our productivity - so UP yours!