> Es ezzel a hazai vallalkozasokat osztonzi - vagy valami "sogorkoma" cegnek
> fizetett azert, hogy
> szoszoljenek valamit azon, ami ugy is ingyen letoltheto? - Ha tajekozott
> valaki a kerdesben, akkor
> irja mar meg, hogy mit tud ennek a kimagaslo linuxra forditott osszegnek a
> sorsarol? AZAZ: mi
> lett fejlesztve ebbol a penzbol, mik a felhasznalas eredmenyei.... IRJATOK!
Sziasztok!

Személyes érintettség kapcsán válaszolnék (a cég nevét nem írnám meg,
esetleg megánban, nem akarok pert, nem állításaim valótlansága miatt,
hanem mivel ugye ma Magyarországon jogszolgáltatás és nem
igazságszolgáltatás van):
Még anno 4-5 éve volt egy pályázati kiírás linuxon futó oktatási szoftverre.
Pályáztam evként, főnököm pedig a kft-je révén. Nyertünk. Örültünk. (ő is én
is kb 200 e Ftot) Küldtek szerződést. Aláírtuk, visszaküldtük. És innentől
kezdve nyögvenyelős lett a történet. Az email-ekre hetek-hónapok elteltével
válaszoltak csak, több vezetőváltás is volt. Bármi kérdés volt, mindig csak
időzúzás volt a reakció. Végén főnököm besokallt, megfenyegette őket.
Keméyn húza-vona kapcsán elküldte a szoftvert (amit azóta se építettek be
a rendszerbe), és megkapta a pénzét. Én a megadott helyre felraktam a
programot, de hiába vártam. Kerestem ügyvédet is, mivel azonban csak -
nem digitálisan aláírt - email-ek és log-fájlokkal tudtam bizonyítani, nem
javasolta a pert.

No komment...

Ãœdv:
                TT