2010.01.12. 13:12 keltezéssel, Szalayné Tahy Zsuzsa írta:
Üdv,

Amit én tapasztalok, az az, hogy nem is akarják egyelőre, hogy átálljunk,
pedig mondhatnák azt, hogy az új számítógép beszerzések esetén használjunk
OOo-t, mert az költséghatékony és támogatja a nyílt szabványokat is. A
hidegzuhany akkor ér majd bennünket, amikor az EU törvényt alkot és kötelező
érvényűvé teszi a tagállamoknak, és nekünk egyik napról a másikra kell
átállni. Vagy majd kikönyörgünk két-három év halasztást, és még pénzt is
kérünk a két-három évre meg az átállásra.
Bocs, ez hülyeség. EU nem alkot törvényt, max ajánlásokat tesz. Ahogy
azt sem teheti kötelezővé, hogy mindenki M$ terméket használjon, nem
is tilthatja. Ha tényleg elterjed egy formátum (és nem csak a hívei
mondják), akkor a piacnak is megéri (létfeltétel lesz), hogy
megtanulja azt kezelni.

(("Az EU azt teszt amit csak akar", ha akarja akkor megszabja nekünk, hogy szőlőt ültessünk.))

Jó, lehet hogy mégsem alkot törvény, ez igaz, egy kicsit túloztam. De pl. azzal, hogy a kormányunk kifizet x milliárd forintot MS termékekért, bizonyos tekintetben arra ösztönzi (mert nem kötelezheti) az iskolákat, stb., hogy használjanak MS Office terméket, pedig lenne ingyenes, nyílt, szabad alternatíva. Ezzel a kormányunk nem hozott ugyan törvényt, nem kötelezi az iskolákat, de azok helyett az iskolák helyett is kifizeti a licencet, akik OOo-t akarnak használni.

MÁS: Nincs jobb dolgotok, mint hisztizni a hosszabítás miatt?

Remélem ez nem nekem szólt, mert amit én írtam azt nem hisztizésnek szántam csak leírtam a véleményemet.

Üdvözlettel,
Veres Sándor

--
Szegedi Szolgáltatási Középiskola és Szakiskola
Kossuth Zsuzsanna Egészségügyi és Könnyűipari Tagintézménye

munkah.tel.: 62-420-647 (109-es mellék)
e-mail: ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu