Szia!

:)))))
Nem kalandtúra, azért is vacakolok vele ilyen sokáig, mert nem
középiskolások a gyerekeke, így a lehető legegyszerűbb programot keresném:
képet be - filmet ki :-)
Estére nekem is eszembe jutott a a PSP, nem tudom, kezel-e 400 képet, és az
tudja-e filmmé exportálni. Rében használtam, de most megnézem!

Üdv, Imre