Szia!

Találkoztam már T-s és Inviteles szerelővel is, itthon is és munkahelyen is de eddig az épületen belül mindegyik odáig húzta a kábelt és tette a telefon aljazatot ahová kértem (persze ésszerű határokon belül). Plussz a készüléket is bekötötte és ki is próbálta. Úgyhogy nálad vagy nagyon trehány szerelő volt (ez esetben feltétlenül szólj a T-nek) vagy ahogy egyik kolléga már írta kimegy majd egy másik brigád is. Szerintem aki ma nálad volt annak csak az épületbe kellett bevinni a vonalat az utcai elosztótól és majd kimegy egy másik szaki aki bent vezet majd kábelt. Mondjuk ezt a helyszínen le kellett volna tisztázni az emberrel és ha az ő dolga a teljes bekötés és beüzemelés akkor addig amíg egy általad megjelölt helyiségbe nem szerel be mindent és ellenőrzitek le, hogy működik-e addig nem kell aláírni a munkalapját. Ha hőbörög akkor csak el kell kérni a felettese elérhetőségét vagy rögtön beszólni a T ügyfélszolgálatára. Ismétlem én ilyennel még sosem találkoztam! Mindig nagyon készségesek voltak a akik kijöttek.