Üdv!

A lényeg: 4 eres kábelt kaptam, RJ11-es csatlakozóval. Szerszám van, az a kérdés, hogyan kössem be. Találtam bekötési rajzot, illetve meg tudom nézni, hogy az RJ11-nél milyen sorrendbe kell bekötni, viszont nem tudom, hogy melyik két eret kell bekötni a rozsdás dobozba…

Alapból a két középsőn megy a telefon, ha analóg a vonal. Normál kiosztásban zöld-piros. Mindegy, melyik melyik.

Ha ISDN, vagy belső rendszertelefon, akkor használja mind a négy eret, kösd úgy, ahogy a lapos kábelben van, sorrend mindegy - mármint hogy az RJ11 adja - két széle fekete-sárga, közepe piros-zöld.

Gyuri