Szia!

Ha leszedem az apache-ot és az ispconfigot, majd feltelepítem a az apachot,
akkor hogyan tudok majd új postafiókot létrehozni a postfixhez?

Üdv:Jacem

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kunci
Sent: Thursday, July 01, 2010 9:19 PM
To: Techinfo
Subject: Re: ubuntu+weblap

Nem kell az egész szervert újrahúzni. Itt csak az Apache ami nem úgy működik
ahogy kéne, illetve az ISPConfig (ami jelen esetben szerintem teljesen
felesleges szolgáltatás)
Mindkettőt el lehet távolítani (az ispconfignak van egy uninstall.php -ja
amit futtatni kell
http://www.webune.com/forums/how-to-remove-ispconfig-3.html ) és az Apache2
-t újratelepíteni:
http://www.intermatrix.hu/lamp_server