Szia!
A mikes-tbanya.sulinet.hu domaint (szerintem) a Sulinet kezeli ezért aldomainek (akarmi.mikes-tbanya.sulinet.hu) kezelésére, beállításaira is ők jogosultak. Neked a Sulinet üfsz -nél kell kérni a domain bejegyzéseket és módosításokat. Ha mondjuk az isp.mikes-tbanya.sulinet.hu domain -t is ezen a szerveren kívánod kiszolgálni és kezelni akkor felveszed azt a domain-jeid közé és persze a sulinetnél kéred, hogy hozzák létre az isp.mikes-tbanya.sulinet.hu címet és az mutasson a ....181 IP címre.

Jelenleg gondolom, hogy eleve a www.mikes-tbanya.sulinet.hu az a szervered amin az ispconfig -od van. Ennek a document root -ja a /var/www. Tehát a böngészőbe a címet beírva az a lap fog megjelenni amit a /var/www-be tettél. Az ispconfig -ban szerintem nem kell külön felvenni ezt a domaint.

De nemsokára felteszek én is egy virtuális szervert és megnézem