From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Kunci
Sent: Monday, July 05, 2010 1:15 PM
To: Techinfo
Subject: Re: ubuntu+weblap

Szia!
A mikes-tbanya.sulinet.hu domaint (szerintem) a Sulinet kezeli ezért
aldomainek (akarmi.mikes-tbanya.sulinet.hu) kezelésére, beállításaira is ők
jogosultak. Neked a Sulinet üfsz -nél kell kérni a domain  bejegyzéseket és
módosításokat. Ha mondjuk az isp.mikes-tbanya.sulinet.hu domain -t is ezen a
szerveren kívánod kiszolgálni és kezelni akkor felveszed azt a domain-jeid
közé és persze a sulinetnél kéred, hogy hozzák létre az
isp.mikes-tbanya.sulinet.hu címet és az mutasson a ....181 IP címre.

Jelenleg gondolom, hogy eleve a www.mikes-tbanya.sulinet.hu az a szervered
amin az ispconfig -od van. Ennek a document root -ja a /var/www. Tehát a
böngészőbe a címet beírva az a lap fog megjelenni amit a /var/www-be tettél.
Az ispconfig -ban szerintem nem kell külön felvenni ezt a domaint.

De nemsokára felteszek én is egy virtuális szervert és megnézem