Udv!
Üdv!

>Kellenének a gépek igen, de még mindig "csak" op. rendszert, Office-t,
könyvtári  és internet kezelési ismereteket (max. programozást) tanítunk.

Ha ennyire zavaro, ott a lehetoseg, a valtoztatasra. :)

Igyekszem, igyekszem, hidd el. (fotó - videó - versenyfelkészítésre kevés
csak a tanóra).

>Ezek mind mennének 11 évvel ezelőtti gépeken is. (Emlékszem, sőt vannak
gépeim 96'-ból is.)

Ez teny, csak ennyi erovel, menne majdnem minden papiron is ceruzaval, akkor
miert is kellenek a gepek?

Nincs is minden órán bekapcsolva a gép.

>Szakkörre, weblapra, korrepetálásra, szinten tartásra, tanfolyamra,
továbbképzésre, szakirodalomra, üdülési csekkre, festékre, papírra nincs
pénz.
>Teremnyi új laptopra, félmilliós (duplaárú) digitális táblákra van pénz.
>Van értelme? Biztos.

Nehany eve, mikor nyertunk egy eMagyarorszag pontos palyazatot, hasonloan
ertelmes felvetessel felvetette nehany ember, hogy MIERT NEM JARDAT
CSINALUNK ABBOL A PENZBOL? Ha egyszer adjak, akkor miert ne hasznalnank ki
arra amire adjak, netan lehet fejlodest eredmenyez. De ha nem igy latjuk,
akkor kovetkezo lehetoseg, menjunk vissza palatablas korszakba, nem? Vegulis
anno is megvoltak az emberek es ellattak a feladatukat.

Szerintem, elég lenne ha adnák, és mi döntenénk, mire fordítjuk, honnan
vesszük el.

>Nem normális, hogy bátran mondhatom  a kereskedő tanulóimnak: tanuljanak,
mert többet keresnek majd mint én.
>Sőt, szeretnék találni még egy ilyen szakmát, ahol szinte mindenkinek
másodállása vagy különmunkája van.

Ezt most ugy irtad mintha a gyerekek hibaja lenne, h nincs megfizetve a
tanar.

Nem úgy értettem, sajnálom. Igazándiból motiválom őket ezzel.

Magyarul, a gyerek hibaja az, h a tanarok nem kapnak normalis szintnek
megfelelo fizetest, ezert jol kiszurunk veluk, es nem hasznaljuk ki a
lehetoseget, amit biztositanak, es esetleg egyket gyereknek meg hasznos is
lenne es a jovobeni boldogulasra adnak egy kis plusz lehetoseget.

Az, hogy egy matek teremben hébe-hóba digitális táblás matekóra (is) van,
egyenlő lenne 366 matek korrepetálással, szakkörrel??

Eleg erdekes gondolkodas. Nem lehet, h nem ilyen iranybol kellene tamadni,
hanem a felelosok fele?!

Örülök, hogy másokat meghallgatnak a "felelősök".

Üdv,

K. Zoli