Hát valószínűleg a már elkészített és jól bevált nyomtatási rutin nem tudja másképpen kezelni.. és ugye a körlevél elkészítésénél az esetek 99%-ban nincs is igazán értelme dokumentumot létrehozni (csak azért hogy utána kinyomtasd...) - mert ugye ott alapba egyesítés után azonnal küldheted a nyomtatóra is...
Évek óta dolgozom körlevelekkel - igazán még soha nem okozott problémát.
(emléxem, hogy egyszer elakadt a papír és ezért kellett nem az elejétől nyomtatni... de ott sem tököltem sokat, kitöröltem azokat az oldalakat amiket nem kellett és már mehetett is...) szerintem ez tényleg apróság.

----- Eredeti üzenet ----- Nem próbáltam, de gondolom, hogy megy terület kijelöléssel, és gondolom az is megy, hogy elmentem pdf-ként és ott adom meg a nyomtatandó oldalakat. Semmi felfújási szándékom nem volt, csak meglepődtem, hogy egy ennyire egyszerű dolgot csak ilyen módszerekkel lehet megtenni.
FG