Odaállsz a ki nem nyomtatott rész elsőbegűje elé... nyomsz egy shift+ctrl+home-t... majd egy delet-t (ha táblázat, akkor egy kivágást) és újra kiadod a nyomtatási parancsot... ez volt kb. 5 másodperc, ha lassan csinálod...
Ha bemész a nyomtatásvezérlőbe és ott írogatod be, az se lenne meg előbb.
Ezt a problémát kétféle képen lehet megközelíteni:
1. én tudom, hogy mit akarok és mi az, hogy a gép nem tudja??
2. én tudom, hogy a gép mit tud... és úgy érem el a célomat, hogy én alkalmazkodom hozzá...

Egyik sem jobb vagy rosszabb mint a másik.

Sok-sok valós problémát lehet azért még felsorolni, ami zavarhatna... pl. csak egy, de biztos van egy tucat... : ha én egy táblázatból csak 2 távoli oszlopot szeretnék kinyomtatni - akkor azt miért nem lehet? Úgy, hogy a két oszlop között ne legyen rés? ott is elég lenne egy jelölö, hogy ne hagyj közte helyet... pedig ott is hótra felesleges, mert ilyenkor mindig egymás mellé akarja az ember... szóval ne adjunk egy problémának nagyobb jelentőséget, mint ami az elhárításához szükséges. A feladat a word eszközeivel megoldható - oldjuk meg és legyünk boldogok.

----- Eredeti üzenet ----- Mondok életszerű példát: Az egyesített doksi 3 lapját begyűrte a nyomtató, a körlevelek mindegyike 10 oldalas. De jó lenne, ha megadhatnám csak úgy, hogy melyik három oldalt kell újranyomtatni. Ahhoz, hogy mi a "helyes", ennek nem sok köze van.