On Jan 17, 2012, at 9:01 PM, Molnar Peter wrote:

> Hello!
> Ez egy lehetoseg, de az erettsegi feladatokat nem az utolso pillanatban
> csinaljak, szerintem mar evek ota kesz vannak.
> Csak egy kalapbol huzzak ki az eppen aktualisat.
Azért az évek során érzésem szerint fejlődtek: az első néhányat nagyon nehéz
volt OpenOffice és egyéb nem MS programmal megoldani, az utóbbi években egyre
több helyen jelent meg olyan, ami arra utalt, hogy elkezdtek gondolkodni MS-en
kívül is. Tehát néhány évnél régebbi feladatok már talán nincsenek a kalapban.
Ráadásul nemrég változott a témakörök felosztása, amihez újra kellett a
feladatok egy részét gyártani. Tehát van remény rá, hogy esetleg készül
Open-feladatsor is májusra...
--
Gál Zoltán
sir...@gmail.com