Olvasgatom ezt a szálat. Kb semmi köze a témához. De

2012/1/17 Pirity Tamas Gabor <p...@apaczai.elte.hu>

> Ez így van, csak itt asöntő többség nem ezt írja, hanem azt, hogy hanem
> lesz MS Office, akkor vége a világnak.

Ennek a mondatnak azt a részét, hogy "ha nem lesz MS Office, akkor vége a
világnak", csak olyantól hallottam(láttam leírva), aki a linuxot "védte".
Máshol mintha ezt paranoiának hívnák..
De mindegy. Ennek sincs köze a témához. És még demagóg is voltam. Szóval
gáz ez a levél. Ne is válaszoljatok rá. Csak időpazarlás...
Viszont megkérdeznék egy illetékest, hogy mondjuk a nemzetközi infó
versenyeken milyen programokat használnak. (oprendszer is, meg minden más
célprogram érdekelne) És asszem a választ is bele lehetne venni az eredeti
felsorolásba. És ha igen, akkor már van köze a levélnek a témához...

Üdv:
Előd