On Fri, Jan 04, 2013 at 03:52:33PM +0100, Kunci wrote:
> Statikus honlapot sem nagyon készítünk már... Manapság PHP-ban sem nagy
> kunszt összerakni egy ilyen oldalt.

Azért arra kíváncsi vagyok, honnan _tudod_ ilyen biztosan, hogy statikus.

A webszervert be lehet állítani, hogy a .htm(l) fájlokat is küldje keresztül
egy (a) php értelmezőn. Akkor nem nagy kunszt egy menüpontot beszúrni.

Persze én se tudom, mi a helyzet, de kívülről, csak az átküldött html
forráskód alapján nem tudom, hogy vagy képes kijelenteni, hogy az adott
oldal statikus-e vagy dinamikus.

Tamás

--
PTG