On Sat, Jan 05, 2013 at 10:48:34AM +0100, Gál Zoltán wrote:

> Egyrészt a kérdezőt érdekelte, másrészt idéznék egy nagyjából egy évvel
> ezelőtti előadásból, nem szó szerint: "Ha webfejlesztő állásra egy jelentkező
> csak egyetlen olyan mintaoldalt is bead, amiben táblázatos dizájn van,
> állásinterjúra már be sem fogjuk hívni!" Idézet helye:
> http://palocz.hu/node/279

Ostoba munkáltatók mindig is lesznek. :)

> Engem érdekel, amikor az oldal kinagyításakor (hogy legalább elolvasható
> méretűek legyenek a betűk) összeomlik az egész táblázatos kialakítás…

Ezt nem tudom elképzelni, hogy a _táblázat_ okozná, tudsz példát mondani?

> De ebből tényleg nincs értelme itt és most hitvitát generálni...

Én konkrétan sose formáznék (elvből) táblázatokkal, de magasról letojom,
hogy hogy néznek ki az oldalaim (főleg más böngészőben), alig (ha egyátalán)
használok grafikus elemeket.

Nem értek hozzá eléggé, látatlanban meg nem merném kijelenteni, hogy
div-ekkel egyszerű olyan oldalt csinálni, ami ötféle böngészőben is
pontosan ugyanúgy néz ki, a táblázattal meg abszolút triviális.

--
PTG
There is no delight the equal of dread.  As long as it is somebody else's.