2013.01.05. dátummal, 9:28 időpontban Pirity Tamas Gabor írta:

> Érdelki az a honlapot olvasókat? :-O
Egyrészt a kérdezőt érdekelte, másrészt idéznék egy nagyjából egy évvel
ezelőtti előadásból, nem szó szerint: "Ha webfejlesztő állásra egy jelentkező
csak egyetlen olyan mintaoldalt is bead, amiben táblázatos dizájn van,
állásinterjúra már be sem fogjuk hívni!" Idézet helye: http://palocz.hu/node/279

> ?
>
> Még ha igaz is, hogy a böngésző többet "szenved", érdekel az valakit a mai
> processzorok/memóriaárak idején?
Engem érdekel, amikor az oldal kinagyításakor (hogy legalább elolvasható
méretűek legyenek a betűk) összeomlik az egész táblázatos kialakítás…

De ebből tényleg nincs értelme itt és most hitvitát generálni...
--
Gál Zoltán
sir...@gmail.com