> Az ügyfélszolgálattól telefonon a következőket tudtam meg a
> tűzfalbeállításokkal kapcsolatban:
> - külön kérésre állítanak be tűzfal szabályokat, ügyfélszolgálaton
> keresztül.
> - tervezik a korábbi Közhálóportáloshoz hasonló online felület létrehozását.

Kedves kollégák!

Egyike vagyok azoknak, akik ezen dolgoznak.
Ha már így szóba került a téma, jól jönne néhány információmorzsa.
Egyiktek össze tudná foglalni, hogy az a bizonyos korábbi felület
milyen volt? Mármint milyen szolgáltatásokat nyújtott a router
és a switch saját kezű babrálása terén?
Illetve ebből mi volt a hasznos, mi hiányzott?

Csak hogy mégis legyen valami életszerű elképzelésem, milyen képességeket
kell betervezni a rendszerbe azon felül, amit én gondolok fontosnak. :-)

Kiss Gábor
mérnökember