Minden gépen vannak ilyen progik!
Egyébként az új géptermi rendszabályban amit 1 hete kellett aláírni
mindenkinek ez szerepel.
"A rendszergazda bármikor, bármelyik gépet monitorozhatja, távolról
irányíthatja."
Nem tudom, hogy ez jól van-e megfogalmazva de erős aggályaim vannak, hogy
ez ebben a formában nem jogszerű. Vagy igen?
Milyen csapdára gondoltál???
Rejtőzzek el a szekrényben és kukucskáljak ki a kulcslyukon?
Vagy telepítsek egy rejtett videó kamerát a gépbe? :-))

J.