Hogy jogszerű-e azt nem tudom, nem értek hozzá.

Úgy volt írva hogy monitorozHATja, irányítHATja. Ez szerintem nem azt jelenti hogy onnantól egy megfigyelőkommandó kémleli a dolgozókat hanem az ezt biztosító szoftverek megléte miatt került bele. Kérdés hogy látszik-e nálad amikor belépnek, esetleg le kell-e okéznod a távoli kezelést vagy nyom nélkül megfigyelhetnek. De ez már a Te és munkatársaid dolga, ha foglalkoztat, akkor az ilyen t tisztázni kell a munkaadóval/rendszergazdával, esetleg ki is próbálni vele együtt. Erre szerintem kívülálló nem tud okosat mondani, ezt ott helyben kell tisztázni. Ha normális a cég és nincs hátsó szándék akkor ez csak egy formula, ha rákérdezésre terelnek, nem átlátható a rendszer működése akkor érdemes gondolkodni a dolgon.

GyL