Szerintem ez csak a szokásos jogi rizsa. Minél nagyobb a hálózat, annál nagyobb könnyebbség hogyha a gépeket lehet távolról adminisztrálni. Szerintem azért került ez bele mert lehetett olyan eset (amerika az ilyenek melegágya) hogy valakinek a gépén a rendszergazda valamit megcsinált távoli eléréssel, a polgár meg beperelte a céget hogy "hánemá, ezek engem figyelhettek is".

GyL