Hello!
Nah azért versenyszférában sem csak iroda létezik, ott is vannak beléptetők, raktározási rendszerek, mérésadatgyűjtők stb.
Pont ezt mondtam en is!
A bank<>iskola, mint ahogy mas sem!
Nem ugyanazok a feladatok!

A másik leveledhez meg, igaz, hogy nem hordja be a saját munkáját/gépét, de egy iskolában ezt miért is kellene megengedni? Mert akkor ha jólértem ő közpénzen fizetést kap a maszek munkájáért? Szerintem a saját dolgait mindenki intézze otthon, az a legjobb mindenkinek.
Felreertettel.
Az !!!iskolai munkajat!!! vegzi az otthoni gepen, laptopjan, amit behoz.
Nem maszek munkara gondoltam.

A másik meg a gépek újratelepítése, iskolában sem feltétlen kell, csak sok rendszergazdának egyszerűbb mint megrendszabályozni a júzereket,
Ha csak az oktatasi szoftvereket nezzuk, akkor a konyvekhez kapott interaktiv anyagok evente valtoznak.
S meg sorolhatnam.
Nem elsosorban a userhiba miatti ujratelepitesre gondoltam.
Ellenben egy nem iskolai kornyezetben biztosan nem telepitik ujra a gepeket evente sem.
Ugyanis a hasznalt programjaik nem valtoznak!

ahogy az sem, hogy 100 felhasználós mozgás is lehet évente, ha jó a rendszer mindegy, hogy 10 vagy 10ezer felhasználó jön-megy[nem is értettem a felvetést, néhány éve épp te segítettél egy ilyenben, ezúton is köszönet érte]).
Ez is pont azt mutatja, hogy iskolai rendszergazdasag<>banki rendszergazdasag. A bankban siman felveszik azt az 1-2 uj felhasznalot, az iskolaban erre keszulni kell.

--
Molnár Péter
Árpád Fejedelem Katolikus Gimnázium és Szakközépiskola