On Wed, 14 Jan 2015 13:13:21 +0100, Alaksza Balázs wrote

> A másik leveledhez meg, igaz, hogy nem hordja be a saját
> munkáját/gépét, de egy iskolában ezt miért is kellene megengedni?
> Mert akkor ha jólértem ő közpénzen fizetést kap a maszek munkájáért?
> Szerintem a saját dolgait mindenki intézze otthon, az a legjobb
> mindenkinek.

A helyzet gyakran, sőt többnyire fordított. Az iskolai munkáját végzi otthon,
azt hozza be, a saját gépét használja az iskolában pótolva az infrastrukturális
hiányokat. Természetesen meg lehet tiltani, de épelméjű ember nem teszi.

A téma egyéb részéhez: a törvényalkotó szándéka kifürkészhetetlen. Nem a
tanári, pedagógusi végzettség, hanem a tanításban eltöltött idő ad/adhat más
szemléletet, amellyel hatékonyabban lehet segíteni a tanárok munkáját, jobban
fel lehet ismerni a megjegyzéseik mögött a problémát. Azt nem tartom
szerencsésnek, hogy ezzel differenciálnak, mint ahogy az egész életpályamodellt
- ebben a formájában - baromságnak tartom, de az állam így működik. :(

Üdv: Fodor Zsolt