Üdv a Listának!

Van egy laptop. ASUS K50IJ. Kollégánál volt kint, nem is láttam rég.
Még XP volt rajta, tartományba léptetve, LAN és WIFI MAC-je felvéve a szerveren
a DHCP-hez.
Otthon lokális korl. userrel használta.

Ma megkaptam. Hulladék. Tré. Trágya. DVD-előlap letörve, billentyű hiányos,
csavarok vagy vannak, vagy nincsenek...
A billentyű alatt annyi morzsa, hogy egy kisebb afrikai falu ellenne belőle pár
napig.

De ez semmi: a LAN MAC más lett.
(Anno több ilyen gépet vettünk egyszerre, mindnek 90:E6:BA-s MAC-je van, ez az
egy lóg kii...)
Létezik ilyen? Bármilyen módi a hekkelésen túl? Vírus, féreg, win-update,
akármi?
Mert szerintem nem.

Szörnyű gyanúm van, de ki sem merem mondani.

Ja, és a BIOS védett, de nem az én szokásos jelszavammal.
Ki tudom azt ütni valahogy?

Köszönettel: Gyuri