Szia!

Van egy olyan érzésem, hogy szereztek gombokért valami vatera féle helyről egy szétütött selejtet és azt kaptad vissza az eredeti gép meg jó lesz otthonra. 1-2 oldalon szétnéznék a lezárt aukciók között fényképeket keresve az eszközről. Sajnos találkoztam már hasonló esettel...

Nem hiszem, hogy szoftveres lenne itt a MAC változása. Vagy nem az eredeti eszközt látod viszont vagy alaplapcserés volt a gép, amit kevésbé hiszek. (Nálunk volt egy olyan Acer notebook, amit kiadtunk egy kollégának és mikor vagy 3 év múlva hozta vissza teljesen leharcolt állapotban és újra kellett volna telepítenem a gépet, hogy kihelyezzem máshová az istennek nem ment fel a saját drivere a notebookra. Kiderült, hogy ez már csak félig-meddig az a gép. Hosszas kérdezgetésre bevallotta az illető, hogy ezt már egy ismerőse szervizelte és két gépből csinált egyet...)

A másik dolog, hogy egy iskolai tulajdonú gép BIOS-át milyen alapon jelszavazza le bármelyik kolléga, mikor munkavégzésre kapta meg nem ajándékba az eszközt. Az átadás - átvételi papíron nem tudom szerepel-e, hogy az eszközt milyen állapotban vitte el / vette át és, hogy ugyan így köteles visszaszolgáltatni. (érdemes egy pár fotót lőni róla átadás előtt sorozatszámokkal)

Érdemes lehet UV reagens filccel beleírni a hátlapi fedél belső oldalára a leltári számot és az alaplapra is tenni 1-2 pöttyöt és ha látható, felírni az alkatrészek gyári számát is.

Sajnos itt már mindenre számítani kell manapság :(