On Thu, Apr 23, 2015 at 08:26:20AM +0200, Takacs Tibor wrote:
> Sziasztok!
>
> Lehet, csak nálunk jellemző, de még 1 dolog, amit szerintem figyelembe
> kellene venni:
> Az SMS-nek díja van. Ok 30-40 Ft, de akkor is. Van, akinek ez számít,
> elsősorban azoknak,
> akik rászorultság miatt ingyen étkeznek. Amennyire tudom, legfőképp ők
> szokták "elfelejteni"
> lemondani az ebédet...
> Én - jelenleg - hatékonyabbnak látnék létrehozni egy facebook felhasználót,
> akinek sima
> üzenetben meg kell írni, hogy Pistike 1.b-s nem kér ebédet...

Lehet, hogy szabálytalan, de nálunk simán előfordulhat a gyerekeknél is az,
ami a tanárok között teljesen mindennapos, hogy valaki már nem tudja időben
lemondani a kajáját (ugye elvárás, hogy a keddi ebédet hétfőn nyolc óra
előtt!! le kell mondani), akkor lehet választani, hogy az én ebédemet a
konyhások dobják ki vagy egye meg más, aki aznapra nincs befizetve...

--
PTG
Give me a Plumber's friend the size of the Pittsburgh dome, and a place