Biztosan máshogy szocializálódtam, de azt nem beszólásnak szántam, lehetett
rá így is úgy is reagálni. A válasz annál inkább az volt.

(Hozzá kell tennem, hogy offline is érdeklődtem kettő iskolai
rendszergazdától a városomban, kiderült, hogy ők sem használnak vándorló
profilt és nem is ismernek (rajtam kívül) olyat aki igen. Neten is néztem
fórumokat és ott sem volt igazán nagy aktivitás, ez alapján + az itten
válaszok után úgy gondoltam hogy kb. egyedül vagyok a problémával. :) )
Szvsz lehet ezt úgy is olvasni könnyen, hogy semmi sürgetés és semmi bántás
nincs benne.

De látom, hogy többeteknek rosszul esett.
Ez nem volt szándékom, elnézést.