Jelentkezem, nálunk sincsen roaming profil.
Volt, de megszüntettük, mert
a) túl sok helyet foglalt a szerver HDD-n (ha jól emlékszem, 200 GB vagy valami
hasonló volt anno a szerveren)
b) amikor egy osztálynyi gép bejelentkezett és elkezdte letöltögetni a
profilokat, na az tudott lassú lenni
c) sokszor "elveszett", a kliens nem tudta elérni a szerveren a profilt és
kezdődött a nyűglődés
d) extra törölgetés minden év végén, amikor letöröltük a végzős diákok
felhasználóit
e) az MS kezdett túl sok mindent belepakolni (temp files stb.), kezdett
elszállni a méret

Azóta minden diáknak van egy saját mappája a szerveren, amit felmappelünk +
megtanítjuk, hogy érje el URN-el. Ide teheti a cuccait + info teremben szigorú
ülésrend van, mindenki ua. gépnél ül minden órán, szóval nem kell gépről-gépre
cipelni a beállításait
Eddig működött, nem panaszkodnak.
Hogy a könyvtárban nem a BMW-s háttérképét látja, ha bejelentkezik? Kit
érdekel? A fájljait eléri, ha valami beállítás kell neki, tanulja meg, hogy
kell csinálni. Nem szoktak problémázni, info órán kívül úgyis csak Facebook-ra
használják a gépeket (már aki nem a saját telóját/tabletjét nyomkodja)