On Mon, Sep 14, 2015 at 09:32:55AM +0200, Nagy Gábor wrote:
> Biztosan máshogy szocializálódtam, de azt nem beszólásnak szántam, lehetett
> rá így is úgy is reagálni. A válasz annál inkább az volt.
>
> (Hozzá kell tennem, hogy offline is érdeklődtem kettő iskolai
> rendszergazdától a városomban, kiderült, hogy ők sem használnak vándorló
> profilt és nem is ismernek (rajtam kívül) olyat aki igen. Neten is néztem
> fórumokat és ott sem volt igazán nagy aktivitás, ez alapján + az itten
> válaszok után úgy gondoltam hogy kb. egyedül vagyok a problémával. :) )
> Szvsz lehet ezt úgy is olvasni könnyen, hogy semmi sürgetés és semmi bántás
> [...]

OK. Szerintem az, hogy a gyereknek saját profilja van, az _alap_. Az,
hogy mindegy, hogy melyik géphez ül le, ott kell lennie az összes
cuccának/beállításának, az teljesen _magától_értetődő_. Csodálkozom
az ismerőseiden, mert én meg nem ismerek olyat, akinél ne lennének
vándorló profilok, őszintén szólva komolyan fel se merült bennem, hogy
lenne olyan hely is (nyilván ha egy iskolában van néhány gép szerver nélkül,
az más). Egészen biztos vagyok benne, hogy itt a listán
nincs olyan iskolai rendszergazda, akinek a sulijában ne lennének
vándorló profilok, úgyhogy az a megjegyzés, hogy rajtad kívül senki
se használ ilyen profilokat, legalábbis félreérthető volt.

Emiatt valóban kicsit túlságosan felkaptam a vizet én is, sajnálom.

--
PTG
PIZZA!!