Szia!

Anno nálam is kb. 2 évente felvetődött. Kaptam egy kockás füzetet és abba kellett írnom, hogy mikor mit csináltam és azt havonta alá kellett íratnom az ig. helyettessel. Néha tényleg az volt, hogy vagy a füzetet vezetem vagy elvégzem a feladatom. Így előfordult, hogy csak napokkal vagy hetekkel később utólag írtam a füzetbe amire még emlékeztem (olykor eszembe jutott, hogy beírom, hogy munkanapló vezetés mint időtöltés :D ) Persze ennek az ellenkezője is megesett amikor nem volt semmi konkrét munka ill. csak csip-csup ügyek mint pl. beragadt papír kiszedése a nyomtatóból vagy fagyás miatt valamelyik gép újraindítása. Na az ilyen napokra meg beírtam olyat, hogy Linux szerver biztonsági frissítés, vírusellenőrzés hálózati meghajtókon, router konfigurálás. Szóval ha a vezetőség nem írja elő milyen legyen akkor akár egy kis füzetbe vagy egy mezei dokumentumba is beirkálhatod. Érdekes, hogy pl. titkárnőnek, könyvelőnek, karbantartónak, kertésznek, portásnak, takarítóknak, konyhásnak nem kell naplót vezetni enélkül is "elhiszik", hogy dolgozik csak a rendszergazda az aki egész nap lógatja a lábát. Abból ellenben forradalom lenne ha a rendszergazda azt mondaná, csakis hibajegy ill. munkalap alapján hajlandó bármit elvégezni.

Kunci