Minden megoldható! Amint fentebb írták portable verzió egy firefoxból pl. A
másik, hogy egy pendrájvra csak dolgozhatsz nem?
Széllel szemben nem kell pisilni!
Kell egy hivatalos iratot készíteni, amit iktatnak (ha iktatják) ebben
kéred, hogy a munkádhoz szükséges feltételek miatt pontosan mire is lenne
szükséged. Nem rendszergazdai jogokat kérsz, csak egy engedékenyebb
policy-t. Egyébként van AD? Mert ha csak helyi RG fiók van, hát t..d fel a
jelszavát és állítsd át magadnak a jogokat, amennyit foglalkozik a
gépekkel, hát észre sem veszi majd.
Az új minősítési rendszerben ugyebár kérik a megfelelő szintű IT-s
ismereteket a tanítási órán. Ezért jól megfogalmazott levélre mindenképpen
hivatalosan reagálni kell, mivel idén kezdődik a PÖCS-ölés az iskolákban
ezért neki is probléma lehet.
Az is érthető, hogy nem akar magának túl sok feladatot a RG, mert ha
egyszer valakinek a kisujjamat adom, az a karomat fogja kérni. Nálunk ezért
omlik mindig össze minden, mert nem lehetek korlátozó.
Ez is egy út, itt nekem kell a fogamat összeszorítani.

Csaba