Péter!
Én is az USB-n gondolkodom, de hiába lenne "saját böngészőm" ha a netet
annyira korlátozzák, (K9) hogy a saját weblapomat sem érhetem el de pl. a
szoftverbazis.hu is a veszélyes, tiltott kategóriába tartozik.Tudom vegyek
mobil netet .... Egyébként az is tudná a 3 Mb/s-os sebességet ami most van
nálunk a géptermemben 20 géppel. No ennyit az iskolánk informatikai
oktatásának színvonaláról. Lehet, hogy visszatérek a hőskorszakra és gép
nélkül a táblára írva fogok tanítani. 🔨
Hétfőn megnézem, hogy az USB port le van-e tiltva lustaságból.
J.