Ez is érdekes, mert én nem vagyok a szerveren csak a tanulók de "elém"
betettek egy wifi routert és én azon keresztül kapom a netet. Ne örülj a
wifit (talán már kitaláltad) nem engedélyezték a gépteremben. Igen egy
pendrive-os oprendszeres indítást keresek. Ami még kellene: pptx-et és
avi-t "vetíteni".
J.