tegnap próbáltam azt is, igaz a tiszta telepítést nem mertem ráengedni.
Simán futtatva: a rendszer nem alkalmas a frissítésre, vagy valami ilyen
üzenet.
Legyártva a telepítőt és azt indítva kulcsot kért, amit elvileg nem muszáj
megadni, de míg nem írtam be, addig nem lett aktív a tovább gomb.
Próbáltam tisztaszoftveres win7/win8/win8.1-et, előkerestem 1-2 éves
kulcsokat, azzal sem ment.
Neten kerestem Win10-es kulcsot hivatalos KMS-es aktiválásosat is.
Most elindult a frissítés 27/225, ilyen tempóban estére megvan :)