> Ráadásul az egészet kiváltó telepítés oka a Win10. Felraktam a Win8.1
> Enterprise-t, de arról nem hajlandó frissülni, tiszta telepítéshez meg
> tisztaszoftverben nincs kulcs még, ha jól tudom.

A legegyszerűbb megoldás, amíg nincs benne a Windows 10 a Tisztaszoftverben:
1. Windows 7/8.1 alól gyártasz egy Windows 10 telepítőlemezt a MS hivatalos
Media Creation Tool-jával (http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=691209)
2. Tiszta telepítés
3. Beállítjuk a KMS aktiválást a Windows 10 hivatalos KMS kulcsával
(W269N-WFGWX-YVC9B-4J6C9-T83GX; nyilvános KMS ügyfél kulcs, a Microsoft
oldalán fent van)
4. Frissítések telepítése egészen addig, amíg felmegy a legújabb build (ez
már elfogadja a Windwos 8.1-es kulcsot)
5. Generálunk egy új CMID-et (slmgr.vbs /rearm)
6. Átllítjuk a KMS szervert a Tisztaszoftveres IP-re (slmgr.vbs /skms
195.199.255.195)
7. Beírjuk az aktuális Windows 8.1-es kulcsot (ha minden igaz az új build
elfogadja a Windows7-est is)
8. Aktiváljuk (slmgr.vbs /ato)

Az slmgr.vbs futtatása természetesen rendszergazdai joggal parancs sorból
megy.

Kicsit bonyolult leírva, de a 3-8-as lépés összesen 2 perc.
Aki nem akar a Media Creation Tool-al bajlódni beszerezhet egy sima MSDN-es
Windows 10 Pro HUN iso-t (tippet nem adok, szerintem mindenki megoldja).

Üdv:
--
Karmacsi Gábor