Szia!

Ugyan ebbe futottam bele. Felkúszik a 227 frissítés majd újraindul és vissza is
állítja magát.

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Tuesday, December 8, 2015 1:00 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: Win7x64 frissítés keresése órákig

tegnap próbáltam azt is, igaz a tiszta telepítést nem mertem ráengedni.
Simán futtatva: a rendszer nem alkalmas a frissítésre, vagy valami ilyen üzenet.
Legyártva a telepítőt és azt indítva kulcsot kért, amit elvileg nem muszáj
megadni, de míg nem írtam be, addig nem lett aktív a tovább gomb.
Próbáltam tisztaszoftveres win7/win8/win8.1-et, előkerestem 1-2 éves kulcsokat,
azzal sem ment.
Neten kerestem Win10-es kulcsot hivatalos KMS-es aktiválásosat is.
Most elindult a frissítés 27/225, ilyen tempóban estére megvan :)

2015. december 8. 12:50 Farkas Gábor írta,