From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Tom
Sent: Monday, February 8, 2016 10:22 AM
To: 'Techinfo' <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Win 7 telepítés

Sziasztok!

saját privát laptopban (Lenovo E525) vinyó ki, SSD-re cseréltem win 7
(vásárolt,jogtiszta) újra telepítve, regisztrálás ok.
gép alapvetően működik
észlelt jelenségek:
- win7 nem frissül (bármilyen beállítás mellett, keres, de nem talál) windows
oldalon találtam erre valami utility porgit, de nem orvosolja a problémát (bár
hallottam már olyan véleményt is, hogy nem is baj, ha nem frissül, mert azzal
csak a baj lehet)

vajon mi lehet a gond, mit tegyek, valakinek valami tipp?

köszönöm ,

Tamás