From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Somogyi László
Sent: Wednesday, February 10, 2016 9:55 PM
To: Techinfo
Subject: Re: Win 7 telepítés

Nem tudom, hogy ezekből a pletykákból mennyi az igazság.
Most ebben a pillanatban, itthoni gépem, win7 64 bit, 17 frissítést
akarna telepíteni, ebből 10 biztonsági frissítés, 3 ajánlott frissítés,
többi nem érdekes.
Párat megnéztem, 2016. január 16-i fájldátumok, és nem csak a biztonsági
frissítéseknél.
Nyilván ezek nagy része a szervereket és a win 8.1-et is frissíti, meg a
Vistát, de ebből sem következik, hogy nem foglalkoznának a win 7-tel.
Ugyanis más-más fájlokat cserél a különböző rendszereken, tehát mindre
megcsinálták.
Egyszóval nem értem az egészet. Nem tudom, miről beszéltek.
A kérdezőnek biztos nem segítettünk ezzel a polémiával.
Friss telepítésű win 7-nek illik update-et találnia, ha minden rendben a
hálózaton. Valami gubanc van, ha nem.
Igaz, hogy legalább másfél-két CD-nyi anyagot kell letöltenie, de
belátható időn belül elkezdi, ha minden rendben, több lépcsőben.

sl