From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Veres Sándor
Sent: Thursday, February 11, 2016 8:49 AM
To: Techinfo
Subject: Re: Win 7 telepítés

Szia!

2016.02.10. 21:54 keltezéssel, Somogyi László írta:
> Friss telepítésű win 7-nek illik update-et találnia, ha minden rendben
> a hálózaton. Valami gubanc van, ha nem.
> Igaz, hogy legalább másfél-két CD-nyi anyagot kell letöltenie, de
> belátható időn belül elkezdi, ha minden rendben, több lépcsőben.

A probléma az, hogy nagyon lassan találja meg a frissen telepített win7 a
frissítéseket. Tapasztalatom szerint mindegy, hogy a telepítő SP1-es volt
vagy még a nélküli, akkor is lassan talál először frissítéseket (kb. 3-5
óra).
(Új funkciókat már nem integrálnak a Win7-be, de biztonsági frissítések
2020-ig jönnek.)

Veres Sándor