On 2016-03-15 21:48, Hambuch Gabor wrote:
> Én a leírtakat úgy értelmezem, hogy az ott felsorolt három típus a KEKKH
> által bevizsgált és _biztosan működő_ eszköz. Lehet használni bármilyen
> márkát és típust, de akkor a kedves ügyfél felelőssége, hogy vásárlás

Nemtom, nevezzetek paranoidnak, de en tuti nem vennek kiciocco noname olvasot. Manapsag, amikor halozati eszkozok gyartasa soran elhelyzett tavoli exploitokat talalnak kinai eszkozokben, a jo eg tudja, milyen modositott firmware lehet a kartyaolvasoban. Elismerem, arra sincs garancia, hogy a bevizsgalt termek nem gyujti es kuldi el adott esetben az olvasott kartyak adatait "valahova" mondjuk a halokartya drivert kozvetlen elerve. De hogy nem egy kinai gagyival kezdenem az uj szemelyim olvasasat, az is tuti.

Nem, nem hiszem, hogy pont az en adataimra lenne kivancsi akar a kinai, akar masmilyen kormany. Raadasul minden magara valamit ado kormany hatarain utlevel adatainak tarolasa, ujjlenyomat tarolas tortenik friss fotoval, igy legalabb egy tucatszor benne lehetek amerikai, angol valamint schengeni adatbazisokban. Igy aztan nem is attol tartok, hogy kormanyok megszerzik az adataimat mert mar most is ott van nekik. Attol tartok inkabb, hogy valami warezolt olvasohoz torrentezett driver esetleg valaki masnak is elkuldi a latott adatokat.

Mondom, lehet paranoidnak nevezni, de egyreszt ebbol elek, masreszt jelenleg kabe semmi hatrany nem szarmazik abbol, ha valaki nem rohan atallni az uj szemelyire.

--

udv
Adam