> Én a leírtakat úgy értelmezem, hogy az ott felsorolt három típus a KEKKH
> által bevizsgált és _biztosan működő_ eszköz. Lehet használni bármilyen
> márkát és típust, de akkor a kedves ügyfél felelőssége, hogy vásárlás
> előtt meggyőződjön arról, hogy tudja-e úgy és arra használni az eszközt,
> amire szeretné. Ilyenkor nincs kinél reklamálni, ha mégsem jó az új
> személyihez.

Az a fura mondat ott, hogy csak a Magyarországról beszerzettet garantálja.
Van benne valami ami csak a magyarban van benne? Ezért is dobtam fel a
témát, hátha valaki már kipróbálta a németet. Nekem egy kicsit drága lenne
elállni ha nem jó, de ha valakinek gyakran jár arrafelé ismerős, rokon és
ott feladja, akkor egy ilyen személy már merészebben rendeli meg.

Zsolt