> Nemtom, nevezzetek paranoidnak, de en tuti nem vennek kiciocco noname
> olvasot.  Manapsag, amikor halozati eszkozok gyartasa soran elhelyzett
> tavoli exploitokat talalnak kinai eszkozokben, a jo eg tudja, milyen
> modositott firmware lehet a kartyaolvasoban.  Elismerem, arra sincs
> garancia, hogy a bevizsgalt termek nem gyujti es kuldi el adott esetben
> az olvasott kartyak adatait "valahova" mondjuk a halokartya drivert
> kozvetlen elerve.  De hogy nem egy kinai gagyival kezdenem az uj
> szemelyim olvasasat, az is tuti.

Van benne valami. De pl. ha a német amazonon is olcsóbb ugyanaz az eszköz,
ami ráadásul ingyen jön postán. Ezért is elgondolkoztató a dolog.

> Mondom, lehet paranoidnak nevezni, de egyreszt ebbol elek, masreszt
> jelenleg kabe semmi hatrany nem szarmazik abbol, ha valaki nem rohan
> atallni az uj szemelyire.

Én is csak az aláírás funkció miatt érdeklődöm. Ha ez nem lenne benne akkor
egy sort sem írtam volna. A jelenlegit is akkor csináltattam, amikor már
semmilyen érvényes határátlépésre alkalmas okmányom nem volt és közeledett a
nyaralás. Most is kint van az autóban, mert ha véletlenül áttévedek
Schengeni, vagy ellenőrzéses határon nehogy bajom legyen. Akkor jöttem rá,
hogy a jogsi erre nem jó amikor jópár éve a román határról porzó tankkal
fordítottak vissza. Azóta ez a kocsiban van. Igaz ha digit aláírás
beindulna, onnan kikerülne, akkor figyelni kell, ha elutazom olyan környékre
akkor hirtelen vezérelve ne akarjak áttekeregni. Elvből nem hordom, ha
valaki ki akar zsebelni, vagy elmaradna akkor legyen egy azonosításra
alkalmas okmányom otthon a egy független helyen.

Zsolt