1. Ez legfeljebb 150 mbps sebességet képes átvinni, még azért egy gigabites kábel többet. 2. Ha már ilyet vesz valaki, miért nem 5GHz -s sávra. A 2,4GHz -s sáv annyira foglalt, hogy bármilyen szuper eszközöket használ valaki,
nem lesz jó a connection quality (CCQ).
3. WDS bridge módban kell használni ha két hálózatrészt akarunk összekötni. Akkor a kliens MAC addressek is átmennek.