A vicc az, hogy mellette egy azonos forrásból telepített asztali is frissült, elsőre, gond nélkül. Ezen hiába minden, amit különféle fórumokon találtam: vírusirtó eltávolítva, cleanmgr futtatva mindenre, upgrade assistant alól indult, de harmadszorra is ugyanott, ugyanúgy akad el. Egyelőre feladom, beállítottam a verziófrissítés elhalasztását, mire az a 8 hónap letelik, majd csak lesz vmi javítás erre is. Újratelepítést most nem választanám, 15 ugyanilyen vasam van, mind más szoftverkörnyezettel, örülök, hogy ennyivel megúszom.