Szia Zoltan,

On 2016.09.17. 15:57, Kovács Zoltán wrote:
Tárgybeli történet folytatása:
Win 10Edu (1511) eddig szépen muzsikált rajta, most megjelent a 1607
frissítés rá. Nekilát letölteni, előkészíteni, újraindítás. majd a
"Folyamatban van a frissítés" 87%-nál már másodszor akad el merevre
fagyott képernyővel. Órákat vártam türelemmel , hiszen "a művelet
hosszabb időbe fog telni" :-( , de mindössze annyi történik, hogy a gép
időnként felpörgeti a hűtését. Az első elakadás után kikapcsolva a gépet
az újraindítás után visszaállította az eredeti rendszert.

Elsonek feltettem a 64 bites verziot (elsore ez volt jogtiszta), de mivel 2 Gb van benne, igy istenesen docogos volt vele, de nem fagyott! Nalam is ugyanazeket a problemakat produkalta a HP 620-as mint nalad, de csak a 32 bites verzional. 3 napot kinlodtam en is a win 10-el ezen a HP-n, tettem fel, vettem le, de aztan a hocipom tele lett, es win7-t raktam ra. S lass csudat, tokeletesen mukszik. Mivel a celnak megfelel Win7-el is nem lattam ertelmet a win 10-et eroltetni! Tehat, csak azt tudom javasolni, ne kinozd a win 10-el. Azt latom, hogy amikor a microsoft kihoz valami stabil dolgot(SP-k s starsai) ebbol a win 10-bol, akkor nekiallok szorni, de eddig csak a kinlodassal maradtam mindig.

Udv,
Elemer

---