2016.09.17. 20:31 keltezéssel, Farkas Gábor írta:
Win10 elvileg nem tölt le órákig frissítést, ha mégis, akkor baj van,
felesleges várni.

Bármely frissítés itt elérhető, ha tudod a számát:
http://catalog.update.microsoft.com

Lehet, hogy érdemes várni egy hetet, hogy javítsák a javítást... :)

A 1607-es javítása kb. 2 hete kijött (a 1607 hálózatos, group policy hibáit is javította), de múlt héten is egész szép adag frissítés jött. A 1607 itt letölthető: https://support.microsoft.com/hu-hu/help/12387/windows-10-update-history Volt már, hogy nekem csak így sikerült frissíteni mert a windows update közben elhasalt. Letöltöttem, az iso-ból kimásoltam egy könyvtárba (fontos, mert a mountolt iso alól szintén elhasalhat a telepítés), és a könyvtárból indítottam a telepítőt, simán felment frissítésként. Utána meg a win update leszedi a javításokat. (ha nem, akkor windows update fixit)

GyL