Sziasztok!

Tárgybéli nyomtató csíkokat húzott nyomtatás során, ezért lefuttattam a
fejigazítást. Mivel a nyomtatott minta sosem volt tökéletes elfogadtam azt,
ahol a legvékonyabb volt a fehér csík a mintán.
Majd elindítottam előlről és akkor, ami eddig jó volt, az is rossz lett.
Több, mint 1 órán keresztül próbáltam megtalálni ma reggel a
legoptimálisabb beállítást, de a vége az lett, hogy a vízszintes színes
mintán már nem is egy csík, hanem mindjárt 2 is van.

Próbáltam neten keresni valami billentyűkombinációt, amivel visszaállna
alapba a fej, de nem találtam. Tud valaki ilyet? Illetve mit érdemes
próbálni?

Köszönöm
Zs