From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Friday, May 12, 2017 7:18 AM
To: techinfo
Subject: [Techinfo] Epson L355 fejigazítás alapállapotba

Sziasztok!

Tárgybéli nyomtató csíkokat húzott nyomtatás során, ezért lefuttattam a
fejigazítást. Mivel a nyomtatott minta sosem volt tökéletes elfogadtam azt,
ahol a legvékonyabb volt a fehér csík a mintán.
Majd elindítottam előlről és akkor, ami eddig jó volt, az is rossz lett. Több,
mint 1 órán keresztül próbáltam megtalálni ma reggel a legoptimálisabb
beállítást, de a vége az lett, hogy a vízszintes színes mintán már nem is egy
csík, hanem mindjárt 2 is van.

Próbáltam neten keresni valami billentyűkombinációt, amivel visszaállna alapba
a fej, de nem találtam. Tud valaki ilyet? Illetve mit érdemes próbálni?

Köszönöm
Zs