Nálam nincs ilyen, mert datasetekkel vannak megcsinálva a vm-ek és nem image-vel.
Az imagek a /dev/zvol -on vannak.
ls -l /var/lib/vz/images/ >>>>
total 0

Az ötletet értem és átalakítom így:
I: visszatöltöm a mentést másik vmid-re
II: létrehozok egy második hdd-t visszatöltés után azonos méretben
III: A rossz fogserver hdd-jét átklónozom az újonnan létrehozott hdd-re, ami az uj fog images particiója lesz. dd if=/dev/zvol/rpool/vm<rossz_fog>-disk2 of=/dev/zvol/rpool/vm<jo_fog>-disk2 parancsal

Remélem blkid parancs után az id-k is másolódnak.

Működhet?

2017. 07. 24. 11:05 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
>Ez nálam nem fog működni, mert zfs-em van.
??
Miert?
Attol meg elered a virtualis gepek mappait.
/var/lib/vz/images/virtualisgepszama
Itt vannak az adott virtualis gep hdd-i.
lxc gep eseten
/var/lib/vz/private/virtualisgepszama

Ha nem az alapertelmezett helyre raktad a virtualis gepet, akkor pedig ott kell keresned, ahova raktad. Nekem peldaul van egy ssd a szerverben, amit konyvtarkent felkapcsoltam, igy az erre kerulo virtualis gepek hdd-i itt talalhatoak:
/ssd/images/virtualisgepszama