Kedves Péter!

Megint megdöglött a fog szerver. :(
Frissítés okozta megint, tegnap még jó volt.
Mentésből visszaállítom, de kérdésem, hogy nálad is ilyen gyakran van gond ezzel?
Esetleg ne frissítgessem?

2017. 07. 27. 11:30 keltezéssel, Fehér Sándor írta:
>Storage Management menupontban kell a DefaultMember-t modositani vagy ujat felvenni. Ezzel tavasszal is szórakoztam és biztos emlékezel rá, mert írtam ide is, hogy az imagelés után nem tudott valamit uploadolni. ( úgyemlékszem hogy jelentést nem tudott feltölteni)
Valami ilyen gondom volt ezzel.

>Megjegyzem, hogy savszelesseg gondjaid lehetnek, ha a fog szerver es az nfs szerver halozati kapcsolata nem eleg gyors. Itt biztosan nem lesz, mert mint említettem ez a fog egy vm és az nfs storage meg a host-os lesz. Köztük csak virtuális hálókapcsolat van, ami a gép teljesítményétől függ. Ezt szeretném kivitelezni és azért, hogy egy helyről tudjam menteni ennek is a cuccait minden más mellett.

2017. 07. 27. 11:07 keltezéssel, Molnár Péter írta:
Hello!
>Meglehet csinálni, hogy valamilyen nfs megosztásra mentsen image-ket a fog???
Most is oda menti. :)
A fog szerveren van egy nfs szerver, amit hasznal a teriteshez.
Lehet ezt modositani, ujat felvenni.
Megjegyzem, hogy savszelesseg gondjaid lehetnek, ha a fog szerver es az nfs szerver halozati kapcsolata nem eleg gyors. Storage Management menupontban kell a DefaultMember-t modositani vagy ujat felvenni.